FR NL

Uw bestelling geleverd met BPost

U ontvangt uw bestellingen niet via onze eigen chauffeurs, maar ze worden geleverd via een koerierdienst?  Dan worden uw bestellingen vanaf maandag 13 januari geleverd met BPost in plaats van met GLS.

  • Volg voortaan uw pakket met Track & trace. Zo ziet u op elk moment de leveringsstatus en – historiek.
  • Kies uit meerdere bezorgopties: thuislevering, in een afhaalpunt of in een Cubee-pakjesautomaat.
  • Bestel vóór 12h00, dan garandeert BPost uw levering de volgende werkdag.

 Bezorgopties 

  • U kiest voor thuisbezorging? Dan brengt de postbode uw pakket tijdens zijn dagelijkse ronde. Bent u afwezig op het moment van levering? Dan is er een tweede bezorgpoging de werkdag nadien. Of u kiest ervoor om het pakket in een afhaalpunt te laten leveren. 
  • Kiest u voor levering in een afhaalpunt, dan wordt het pakket in één van de 2.300 postkantoren, postpunten of kariboo!-spots geleverd. Het pakket blijft 14 dagen beschikbaar.
  • Of u kunt uw bestelling laten leveren in een Cubee-pakjesautomaat. Deze bevinden zich bij drukke knooppunten, in stations en winkelcentra en zijn vaak 24/7 geopend. Het pakket blijft 5 dagen beschikbaar.

Het pakket laten leveren bij buren is omwille van wettelijke redenen niet toegelaten. 

Check ook de BPost website

Bestelling van frigoproducten

Wij garanderen dat de koude keten 24 uur gehandhaafd blijft. Frigobestellingen op vrijdag worden pas maandag verwerkt, zodat we de koude keten kunnen garanderen.

De periode van 24 uur start vanaf het moment dat u door BPost verwittigd wordt dat zij het pakket van ons ontvangen hebben en zij dit zullen uitleveren.

  • Kies bij voorkeur voor thuisbezorging en zorg dat u zeker thuis bent als u een levering met frigoproducten verwacht.
  • Laat u uw bestelling toch leveren in een afhaalpunt of pakjesautomaat? Zorg dan dat u uw pakket binnen deze 24 uur afhaalt.

Retours

  1. U vraagt uw retour aan via het formulier op onze website. Lees zeker ook eerst de procedure die erbij staat.
  2. Accepteren we uw retour? Dan sturen wij u een e-mail met een barcode, alsook een e-mail met de retourbon.
  3. U brengt het te retourneren pakket samen met de barcode naar het postkantoor of postpunt. Vergeet de retourbon niet bij de te retourneren artikelen te voegen.
  4. U toont de ontvangen barcode aan de loketbediende. Het adresetiket wordt ter plaatse afgedrukt en op het pakket gekleefd. Het pakket wordt naar ons teruggestuurd.

Vragen?

Neem contact op met onze medewerkers van Customer Service
011 450 710
order@covetrus.be  
Elke werkdag van 8.00 tot 17.00 uur

Netorder

Toegang tot NetOrder online

gebruiker
paswoord
Sluiten

Opgelet!

Deze website maakt gebruik van cookies om uw surfgedrag te verbeteren.
Bepaalde functionaliteiten zijn afhankelijk van deze cookies.

Indien u meer informatie wilt over onze cookie policy kan dat door deze pagina te raadplegen.